בית חולים לחיות וטרינר חירום אימוץ חיות
 
 
 
   
     
 
  חדשות מצרפת


הפרלמנט הצרפתי אישר את הצעת החוק המהפכנית המשנה את ההגדרה המשפטית של חיות מחמד מ"רכוש פרטי" ל"יצורים חיים"...
 
   
  האם חיסונים עוזרים?


וטרינרים תוהים האם חיות מחמד מקבלים יותר חיסונים ממה שצריך, בנוסך לכך הם חוששים שהדבר יכול לגרום נזק חמור...
 
   
 
     
 
   
     
   
     

     
  סוגי חיסונים  
     
  מה המשמעות של סוגי חיסונים לכלב ולחתול? מה הם החיסונים המומלצים ביותר עבור הכלבים והחתולים? איך בוחרים את הווטרינר הטוב ביותר עבורכם?

כל תינוק חדש שנולד מייד הוא מקבל רשימה של טיפולים מומלצים וחיסונים חשובים שהוא צריך להתחסן במסגרת טיפת חלב. כמו כן הכלב שלכם או החתול שלכם זקוק למגוון של חיסונים על מנת לשמור על בריאות תקינה ולאריכות ימים איכותיים ובריאים. על כן חשוב מאוד לקבל את הייעוץ הנכון והמתאים מרופא חיות מוסמך ומקצועי.

הטיפול הרפואי עבור חיות המחמד הוא הכרחי לא רק עבור החיות אלה עבור כל בני הבית. ישנם מחלות וסיבוכים רפואיים אשר יכולים לעבור ולהשפיע על ילדים ובני המשפחה.

סוגי חיסונים לכלב ולחתול בחלקם זהים ובחלקם שונים זה מזה. כאמור מעבר לאותם סוגי חיסונים לכלב ולחתול ישנם עוד מגוון טיפולים מומלצים ביותר עבור חיות המחמד שלכם כמו תספורות לכלבים וחתולים, מזון איכותי, אבקות למיניהם למניעת מזיקים ועוד כהנה וכהנה טיפולים.

סוגי חיסונים לכלב ולחתול המפורסמים ביותר הם החיסון המשושה עבור הכלב והחיסון המרובע עבור החתול. חיסון משושה וחיסון מרובע מחסנים את חיית המחמד שלכם מפני מחלות שכיחות העשויות להזיק לחיית המחמד שלכם כמו: וירוס הדיסטמפר, וירוס הפרוו, דלקת כבד ועוד. לחתולים המחלות השכיחות יותר הן: וירוס קליצי, וירוס הרפס, כלמידופילה וווירוס הפרווה.

איך מונעים מחלות אחרות?
כאמור ישנן עוד מחלות רבות שחשוב מאוד להימנע מהן לטובת בריאות חיית המחמד שלכם. אחד הטיפולים חשובים ביותר הוא כנגד בעיות ומחלות מעיים, טיפול זה מתחיל כבר מגיל צעיר מאוד של חיית המחמד. כמו כן חשוב מאוד להקפיד על רכישת מזון איכותי ביותר ולמנוע ככל הניתן מהכלב שלכם לאכול מהרחוב או להתקרב לצואת כלבים אחרים.

איך בוחרים את הווטרינר לכלב או לחתול שלכם?
סוגי חיסונים לכלב ולחתול הן רק חלק מהשירותים אותם תקבלו אצל הווטרינר המומחה. חשוב מאוד לקבל חוות דעת חיובית מצד לקוחות מרוצים. כמו כן חשוב כי יהיה מעקב צמוד ומתועד של הטיפולים שעוברים בכלבים והחתולים.
 
     
   
     
     
 
 
   
   
   
 
 
 
 
         
       
         

מדרגות
קידום אורגני | קידום אתרים